مبدل حرارتی الفالاوال
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

طیف گسترده ای از مبدلهای حرارتی صفحه ای واشر صنعتی برای انواع صنایع  مبدل حرارتی آلفالاوال و کاربردهای مختلف از گرم کردن ، خنک سازی و بازیافت گرما گرفته تا چگالش و تبخیر مناسب است. ما دائماً به دنبال افزایش و ارتقا دامنه هستیم و معیارهای جدید عملکرد و انعطاف پذیری بیشتری به آن اضافه می کنیم. آنچه امروز "نسل بعدی" نامیده می شود به زودی برای کل خط تولید صنعتی آلفا لاوال استاندارد خواهد بود.

به سمت استانداردهای جدید در بهره وری ، قابلیت اطمینان و قابلیت سرویس دهی
بازده انرژی بالا
انعطاف پذیر - قابل تنظیم برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی
عملکرد بهینه را در برنامه های خاص بر اساس نیازهای خاص تضمین می کند
نصب آسان
قابلیت سرویس دهی بالا
مبدلهای حرارتی صفحه ای صنعتی ما دارای  مبدل آلفالاوال صرفه جویی در انرژی ، جمع و جور ، نگهداری ساده ، تنظیم آسان برای تغییرات ظرفیت هستند و سرمایه گذاری نسبتاً کمی را نشان می دهند. طیف گسترده ای از گزینه ها در مورد اندازه ، مواد صفحه و واشر و لوازم جانبی بدان معنی است که می توان آنها را به طور خاص برای برنامه شما طراحی و پیکربندی کرد ، از ساده ترین وظایف گرفته تا بیشترین تقاضا در مواردی که هم عملکرد و هم مستندات زیاد است.
استانداردهای جدید را بخواهید
معرفی مدرن ترین مبدل های حرارتی صفحه Gasketed. دریابید که چگونه نسل بعدی مبدلهای حرارتی صفحه واشر ، بازده بالاتر ، قابلیت اطمینان بهتر و قابلیت سرویس دهی بیشتر را برای شما به ارمغان می آورد.

 

http://site-2897230-7802-8027.mystrikingly.com/





:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir